بزرگترین حمله تاریخی به اسرائیل

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 27
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 2637
بازدید سال : 6189
بازدید کلی : 68822

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 18 / 1 / 1392
نظرات

 

 
در این حمله گسترده اینترنتی که از پیش اعلام شده بود، هکرهایی از کشورهای فلسطین، اردن، سوریه، ایران، مصر، اندونزی وحتی آفریقای جنوبی در آن مشارکت کردند.
 
جام بین الملل؛  شبکه تلویزیونی "المنار" (almanar) گزارش داد که مجموعه ای از هکرها در کشورهای متعدد عربی و اسلامی به شکل منظمی به پایگاه های مختلف رسمی و غیر رسمی در رژیم صهیونیستی حمله کردند و به گفته برخی از منابع رسانه ای هم اکنون رژیم صهیونیستی به شبکه عنکبوتی دسترسی ندارد.
 
بنابراین گزارش در این حمله گسترده اینترنتی که از پیش اعلام شده بود و به بزرگترین حمله تاریخ بشریت در اینترنت قلمداد می شود، هکرهایی از کشورهای فلسطین، اردن، سوریه، ایران، مصر، اندونزی وحتی آفریقای جنوبی در آن مشارکت کردند.
 
این حمله الکترونی که به هدف نابودی اسرائیل در فضای مجازی ترتیب داده شده، هزاران پایگاه اینترنتی خصوصا پایگاه رسمی نخست وزیری، وزارت جنگ، وزارت آموزش، وزارات امنیت، موساد، بورس اسرائیل، دایره هجرت یهودیان و دهها پایگاه دیگر به اضافه حدود 40 هزار صفحه در فیسبوک و هزاران صفحه در تویتر، هک شد و تصویر اسیر سامر العیساوی روی آنها نقش بست.
 
در این رابطه شبکه خبری "الجزیره" (aljazeera) نیز گزارش داد هکرهای بسیار زیادی که با قضیه فلسطینی همراه بودند، با مجموعه "امنی میس" که وعده حمله گسترده اینترنتی را در 7 آوریل به اسرائیل داده بودند، دیشب به پایگاه های اینترنتی اسرائیل حمله کردند.
 
الجزیره در ادامه گزارش داد که بیشتر این حمله های سایبری از کوسوو ، آلبانی، مراکش، تونس، ترکیه و اندونزی و مصر بوده است.
الجزیره در این باره با "سمیر مبارک" متخصص در امنیت اطلاعات اینترنتی گفتگو کرد، وی گفت: «پایگاههای بسیار زیادی در این حمله متضرر شده اند، در این حمله مجموعه ای بزرگ و مجهول به نام "امنی میس" به اسرائیل حمله کرده اند و هرکس که می خواسته از تمام نقاط جهان، با آنها همراه شده است، در این حمله از روش های جدید و خلاق و پیشرفته ای استفاده شده و با اینکه از پیش اعلام شده بود و اسرائیل از آمریکا و اروپا کمک گرفته بود، به علت گستردگی هجمات و تنوع روش هجوم نتوانسته اند با آن مقابله کنند.»
 
"سمیر مبارک" همچنین گفت: «درست است که شعار این مجموعه "محو اسرائیل از شبکه عنکبوتی" بوده است ولی رسیدن به این هدف بسیار سخت و بعید می باشد، و هیچ کشوری در جهان حتی اسرائیل که از لحاظ امنیت اینترنت بسیار پیشرفته است جلوی حمله ای که از جهت های متعدد صورت می گیرد را بگیرد.»
 
شایان ذکر است این هجمات سایبری همچنان ادامه دارد

تعداد بازدید از این مطلب: 1115
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود